wtorek, 9 lipca 2013

Ludzie listy piszą

Wystawiłem do sprzedaży zestaw 50 płyt, w formie płyt CD i kaset audio, na serwis aukcyjnym Świstak.pl
Dziś dostałem odpowiedź:

" [....] Chcę wysłać do mojego syna, w Afryce Zachodniej. Co do płatności, zapłacę za pośrednictwem banku. Mam na myśli bank do przelewu, ponieważ bezpieczne dla mnie i dla ciebie. A ja jestem ok z ceną ze względu na zainteresowania mam w nim i jak pilne i bardzo potrzebne. Więc chcę Ci
obliczyć całkowity koszt, w tym opłaty za wysyłkę i wrócić do mnie jak najszybciej. Chciałbym także, aby zakończyć ogłoszenie ponieważ jesteś gotowy sprzedać go dla mnie. Również chcę Ci wysłać swoje dane bankowe i kontynuować opakowaniu. Skontaktuję się mój dyrektor banku w celu dokonania płatności szybko. Dzięki"
Do Afryki Zachodniej, płyt zakupionych, głównie, na pchlim targu - żona mówi że, na śmietniku u dziadów -  nie wysłałem ale, widać wszystko jeszcze przede mną. :-)

Życie jest piękne!