sobota, 3 sierpnia 2013

Bonus

Dostałem, jako bonus, 10 kaset magnetofonowych. Miałem wyrzucić ale, okazało się że, kasety są nagrane, bardzo dobrze nagrane, przeważnie dużo lepiej niż, oficjalnie nagrane kasety, kiedyś do kupienia w sklepie. Niestety, nieopisano co jest nagrane na tych kasetach. Z tego co usłyszałem są to składanki, ale to może być mylny wniosek gdyż, przełuchałem kasety bardzo wybiórczo. Wkrótce przesłucham dokładnie, jak ktoś będzie miał ochotę rozszyfrować, kto gra i śpiewa będzie miał ku temu okazję gdyż, zamierzam zdgitalizować zawartość i podesłać do posłuchania.
Owszem są, dużo ciekawsze przyjemności w życiu, niż kasety magnetofonowe, przypadkowo nagrane, znalezione na pchlim targu ale, akurat, od czasu do czasu, kręci mnie taka zabawa.
Swoja drogą, nigdy nie mialem kasety C-100, miałem , C-90, C-120, co ciekawe owe C-100 jest na chromie. Ot zagadka, dla mnie.