piątek, 14 czerwca 2013

Daj nam Panie dar wytrwania?

Nie mam pojęcia bladego co to może być, nie słuchałem jeszcze. Co by to nie było, rok wydania to przełom lat 1989/1990 ale bliższych informacji brak.
Doczytałem, że to wydawnictwo Magdy Dureckiej?
Posłuchałem. Być może tak, a być może nie. Niestety ktoś sobie nagrał coś innego. Gra jakaś kapela ludowo-weselna, albo jest to tak stylizowane, teksty zabawne, rubaszne. Dobre, będę musiał przesłuchać w całości.

Wszystko dzieje się "on-line":

Z tego co słyszę, za źródło posłużyła płyta winylowa, co może wskazywać, na polonijną kapelę. Było wtedy wiele takich - protoplaści disco polo, jak chcą niektórzy. Polskie Orły? Biało Czerwoni?  Nie wiem
Ale zaraz, moment,  o! w mordę, dalej jest coś innego, podobne granie, ale zupełnie inna stylistyka.,
O ja cię nie mogę, jest polska wersja piosenki "Those Were the Days" (To były piękne dni) w wersji której nigdy nie słyszałem, a słyszałem, nie pomnę, kilkanaście wersji. Słucham dalej....