sobota, 8 czerwca 2013

Zakup komputera

Popsuł mi się dziś komputer.
Staruszek, prawie 10 lat. Próbowałem go reanimować, ale z marnym skutkiem, raz działał, innym razem niekoniecznie, błędy występowały losowo, trudno było zlokalizować przyczynę. Widać nadszedł jego kres.
Co zrobiłem? Kupiłem kolejnego staruszka :-) Pentium 4 3.0 Ghz, 2 Gb Ramu, Dysk Sata 120 Gb, nagrywarka DVD, monitor płaski 19 cali - nie był mi wprawdzie potrzebny, miałem od poprzedniego zestawu ale, w sumie, bardzo przydał się, mogłem wreszcie wyrzucić starą kineskopowa 19 calówkę - klawiatura, mysz, i mała gustowna obudowa, oraz legalny system Windows XP, kupiłem nie wychodząc z domu, dostawa była wliczona w cenę.
Śmiga aż miło, do Internetu, oglądania filmów i wszystkiego innego, w typowych domowych zastosowaniach, prócz gier 3D - nie gram, nie zamierzam -  full wypas. Za ile kupiłem? Kupiłem za 200 złotych.
Do sprzedania mam, lub zamiany -  wszystkie podzespoły w pełni sprawne.
Pentium 4 HT 630 (3.0 Ghz)
Pamięć DDR - 2 x 0,5 GB (PC 3200)
Karta graficzna : ATI 9550 Pro (AGP, pamięć 128 MB) 
 Zasilacz: 350 W