sobota, 1 czerwca 2013

Sobotnie zakupy

Jak wiadomo, a jak nie to przypomnę, w ramach sobotniego, do południowego, spaceru odwiedzam pobliskie targowisko, a w zasadzie jego obrzeża, gdzie handluje się różnymi starociami. Chodzę tam od wielu lat, nigdy jeszcze nie wróciłem z niczym, zawsze coś mnie skusi do zakupu. Tym razem kupiłem, w sumie, za 6 (sześć) złotych klika wydawnictw.

Dwie kasety audio:

Andrzej Dąbrowski - kaseta audio CK 013 (Stilon) - stan nówka (rok wydania? chyba koniec lat 70-tych?)
Uzupełnicie o to wydawnictwo Wikipedię!
Fatum - Demon - kaseta audio, rok 1993, wydawca Schubert Music - mam wprawdzie edycję CD, ale wydanie kasetowe, raz, jest bardzo ładne, dwa, ma inną, odrobinę, poligrafię.  

Cztery płyty CD Audio (każda w cenie 1 złotych!) 
(Trochę łomotu  z pryszczatych lat ;-) )

Suicidal Tendencies - Join The Army - pierwsze wydanie z roku 1987
Dokken - Beast From The East - pierwsze wydanie z roku 1988
Helstar - A Distant Thunder - pierwsze wydanie z roku 1988
Anthrax - State Of Euphoria - pierwsze wydanie z roku 1988

Kupiłem również, kilka narzędzi potrzebnych do remontu mieszkanie, który przeprowadzam.
Wiertarka udarowa, stosowne wiertła, elektryczna, piła, wyrzynarka, do drewna, kątownica, poziomnica, oraz inne dyrdymały, wkręty, pędzle itp.
Za 40 złotych. Wszystko sprawne.
Fachowcy od remontów, zażyczyli sobie za położenie paneli 500 złotych. Wydałem 40 złotych i wspólnie z synem zrobiliśmy to w jeden dzień. Cokolwiek drogie są usługi budowlane w Polsce.  
Ależ piękny czas, tanio, miło!