piątek, 6 września 2013

Imperium - Czarna Róża (Piosenki z pod celi)

Do kupinia tutaj:



Pisałem wcześniej, w wpisie o zespole Quo Vadis, że bywam na ulicy Kadłubka, macie tutaj dowód w sprawie. Zamawiajacie, w sumie robią dobrą pizzę... 




Bladego pojęcia nie mam co to za wynalazek, chyba z początku lat 90. Nie wiadomo mi, kto wydał, takie to były czasy, wydawał kto chciał.  
Gra, jak na moje ucho, zespół weselny, grają an setkę, czyli bez kosmetycznych poprawek w studio, amatorska rejestracja. 
Ogólnie znane melodie, z polskimi tekstami, o tematyce więziennej.
Nic wiecej nie wiem, a domniemywać nie chcę.
Hehe, edycja z bonusowym nagraniem, tzw ukryty utwór, zapewne nie zamierzona, przypadkowa.
Tego nagrania sobie posłuchamy, bo dobre, jak dla mnie. 
Zbieram wszelkie kowery piosenki: 

"Those Were the Days" - To były piękne dni"