piątek, 6 września 2013

Top One (1991) Remix 91


Czasem lubię posłuchać discopolo z początku lat 90, min nagrań zespołu Top One. Nie jestem fanem zespołu, nie wiedziałem więc że, pod koniec roku 1990 zmajstrowano w Studio S-4 remixy nagrań które wydano wcześniej, min na pierwszej płycie zespołu. "No Disco No 1" Wiedziałem że, nagrania te w oryginalnych wersjach, jak i ich zremiksowane wersje wyprodukował Rafał Paczkowski. Nie wiedziałem kto napisał, w większości słowa do tych piosenek. Imię i nazwisko J. Krynicz nic mi nie mówiło, do wczoraj. Przeczytał że, to nikt inny jak, Janusz Kondratowicz, który już w polowie lat 60-tych pisał do ówczesnych zespołów młodzieżowych. 
Przy okazji, mamy tutaj, chyba, pierwsze wydawnictwo, w formie kasety audio firmy Caston. Czy byla edycja CD? Nie wiem. 
      

Browar dla wszystkich którzy zaglądają na ten blog.