sobota, 14 września 2013

Sobotnie przedpołudniowe zakupy

Jak powszechnie wiadomo, a jak nie to przypomnę, w sobotę przedpołudnie idę na spacer, którego droga wiedzie poprzez targowwisko na którym kupuję różnego rodzaju wydawnictwa muzyczne z lat dawno minionych.
Bywa różnie ale, nigdy nie jest tak abym coś ciekawego nie kupił. Oczywiście ciekawego jak dla kogo.
Dzisiaj kupiłem poniższy zestaw. Najbardziej cieszą mnie dwie kasety Polskich Orłów, nie wiedziałem że wydawno kolejne części z ich nagraniami. Polskie Orły? Kapela, polonijna z Chicago, grająca muzykę swoich przodków.
Największym "wynalazkiem" jest "czwórka", kompletnie nieznanej mi, artystki, Krystyny Zdzitowieckiej. Z tego co przeczytałem w google, nieznanej nie tylko mi. Przy okazji,  nie jest łatwo zagiąć Katalog Polskich Płyt Gramofonowych,  http://www.kppg.waw.pl/. Jak widać, nie często, ale jednak udaje się.
Cieszą mnie również dwie "czwórki" z nagraniami laureatów Festiwalu Piosenki Radzieckiej w Zielonej Górze. Szczególnie ta z roku 1975, gdyż jest na niej nagranie, zdobywczyni złotego samowara, Małgorzaty Ostrowskiej, tej samej, oraz Jacka Borkowskiego, tego samego, którego co dzień możecie oglądać w telenoweli Klan.
Szkoda że, nie trafiłem na trzecią część Polskich Ballad Rockowych no ale, może kiedyś trafię.

Wszystkie te wydawnictwa, oraz inne, są lub będą wkrótce - jak je posłucham - do nabycia na moich aukcjach w serwisie Świstak.   http://www.swistak.pl/profil/marekjarek5/aukcje. Osoby zainteresowane nabyciem całość odsyłam na mój e-mail, winyl@onet.pl w celu ustalenia ceny za całość.


   




Tak sobie czytam biografię zespołu Ivan i Delfin w popularnej Wikipedi i nie mogę znaleźć w niej informacji o płycie którą również dzisiaj kupiłem. Widać nie było takowej ;-)