sobota, 30 listopada 2013

Papa Dance - Bez dopingu

Niemożliwa historia, dla mnie, a jednak jak widać na zdjęciu możliwa, prawdziwa. Wydwało mi się że, znam wszystkie analogowe wydawnictwa zespołu, były trzy duze płyty winylowe, nie było winylowego odpowiednika wydawnictwa które widzicie na zdjęciu. Czego to się człowiek dowiaduje w czasie sobotnich spacerów. A nie mówiłem, że żonie nigdy nie należy odmawiać. Mówiłem!
Przy okazji przypomnę że, dwie pierwsze płyty winylowe zespołu wznowiono na płytach CD ale, za źródło wydawcy posłużyły zgrania z płyt winylowych, niestety.


Edycja

Dostałem dziś na e-mail kilka zapytań, czy będzie można posłuchać tego wydawnictwa. Odpowiem tutaj.
Będzie można, jak tylko ktoś opłaci moją pracę związaną z archiwizacją do formatu cyfrowego tego wydawnictwa. Czyli kupi to wydawnictwo - jest wystawione na aukcji na ebay.pl. Tanio nie jest ale, mamy tutaj wydawnictwo oryginalne, co ważne, unikalne.