niedziela, 24 listopada 2013

Sobotnie przedpołudniowe zakupy

Niezmiennie, w soboty kupuję na pobliskch pchlim targu różnego rodzaju wydawnictwa muzyczne z lat dawno minionych. Dziś kupiłem osiem poniższych kaset magnetofonowych.
Co my tu mamy? Danuta Rinn, edycji CD chyba nigdy nie było, z resztą, chyba, pozostałe wydawnictwa również nie miały edycji na płytach CD ale, pewności nie mam. Kaset jeszcze nie słuchałem więc moge tylko domniemywać co usłyszę. Intryguję mnie duet Natalka (Kukulska) i Sylwia oraz Anna (Jantar) i Natalia (Kukulska). Pytanie do znawców tematu, która na zdjęciu to Sylwia a która Natalka?
"Serduszka dwa" to piosenki w wykonaniu zespołu, a niewiadomo, bo wydawca nie napisał ale, są podani muzycy. Dżipago - Skarpetą do piekła - zapowiada się kurewsko ciekawie, artysta lubi klnąć jak mało który szewc! Bardzo! ciekawy zestaw piosenek jest na kasecie Krzysztofa Krawczyka - nie wiedziałem że takie wydwnictwo było. Wiem że, zdjęcie na okładce może sugerować że, to wydanie tożsame z płytą Country Album ale, nic bardziej mylnego
Udało się kupić kolejne wydawnictwo firmy Brawo "Tylko we dwoje," pojęcie nie miałem że było - ciekawy wydawca!
Kaseta firmy Wifon z piosenkami  w wykonaniu Ireny Santor, z serii Złote przeboje. Ciekawostka jest taka że, wydano dwie części z piosenkami w wykonaniu Pani Ireny oraz była jednoczęściowa edycja CD. Wydanie na kasetach zawiera daleko inny zestaw piosenek niż edycja CD.

 

Ktoś jeszcze kupuje takie wydawnictwa?