wtorek, 12 marca 2013

Pesymiści - N0429

Trafił się egzemplarz bardzo zniszczony, bez okładki, za to nagrania niezniszczalne - nadal cieszą - choć mocno zapomniane. Przypominano ostatnio w Trójce nagrania tego zespołu, min z Andrzejem Rosiewiczem - tym samym, było to inne nagranie, niż te która ja posiadam. Można by więc zrobić już, z różnych wydawnictw składankę z nagraniami zespołu, krótką, ale w tamtych czasach, płyty były krótkie, standardem było około, lub niewiele ponad, 30 minut, czyli składanka byłaby stosowna. Wstrzymam się jednak, bo, być może Polskie Nagrania wydadzą te nagrania w serii Z Archiwum polskiego beatu. Wydano ostatnio w tej serii Bizony, min nagrania z Zdzisławą Sośnicką, ale, niestety nie posiadam.

ps: Zobaczcie kto na gitarach solowych w tych nagraniach gra ;-)

    
Pesymiści
etykieta:    Muza N0429
nośnik:    Czwórka
rok:    66

   
Strona 1   
    
1.    Nocny spacer
(Michał Krasicki)   
2.    Mówiłem jej, że ją kocham
(Michał Krasicki - Michał Zawiła)   

Strona 2   
    
3.    Nie powiem ci już nic
(Michał Krasicki - Michał Krasicki)   
4.    Plotki
(Michał Krasicki - Michał Krasicki)   

Wykonawcy
Pesymiści    Marek Bliziński (g), Michał Krasicki (org, pno, voc), Hubert Rutkowski (dr), Andrzej Turski (g), Michał Zawiła (bg, voc)

[edycja]

Napisałem, że nagrania zespołu przypomniano w wyżej wymienionej audycji, ale nie napisałem jakie nagrania przypomniano, podaję poniżej listę utworów. Audycji można wysłuchać na stronie radiowej Trójki, ale niestety wycięto z niej owe nagrania, dodatkowo audycja jest w mono. Można za to wysłuchać wspomnień założycieli zespołu. Można też napisać do mnie o całą audycję, akurat mam ;-)

1. Pesymiści: Szósta aleja (1967) 2’37”
2. Pesymiści: Plotki (voc. Michał Krasicki & Michał Zawiła) (1966) 2’44”
3. Pesymiści: Mówiłem jej, że ją kocham (voc. Michał Krasicki & Michał Zawiła) (1966) 2’14”
4. Pesymiści: Akacje (Spacer z psem) (voc. Andrzej Rosiewicz) (1967) 2’46”
5. Pesymiści: Słowa imiona (voc. Daniel Kłosek) (1968) 2’34”
6. Pesymiści: Ranek bez uśmiechu (voc. Daniel Kłosek) (1969) 2’17”
7. Pesymiści: Pożar lasu (voc. Daniel Kłosek) (1969) 2’34”
8. Pesymiści: Arka Noego (1970) 4’00”