czwartek, 3 października 2013

Przemijamy

Wczoraj  - w wypadku samochodowym, pod Kołobrzegiem  - zginął mój sąsiad, które go żona zmarła, na raka, 21 stycznia 2013 roku, 21/22 sierpnia 2013 zmarła moja teściowa....... - wszyscy zmarli spoczeli na Cmentarzu Centralnym w Szczecinie, drugiej co do wielkości nekropoli w Europie.  

Dwa dni temu, może trzy, rozmawiałem z moim sąsiadem, powiedział mi że, zaprosił swoją kuzynkę - bardzo biedną osobę -  do siebie, do Szczecina, aby jej - o czym niewiedziała - zafundować  wypoczynek w Kołobrzegu - w nadmorskim  kurorcie...... 
Wczoraj był krótki telefon do mnie że, Pan Wieczorek nie żyje... Zginął gdy wracał z Kołobrzegu do domu.....
Zostaliśmy z żoną sami na piętrze, a pamiętam jakby to było wczoraj gdy, byliśmy najmłodsi....... 

O czym tu pisać więcej ............