środa, 16 października 2013

Stanisław Penksyk - Wódko , wódeczko, wódko (Nalanie pierwsze) (1991?)





Odkąd pamiętam, zawsze chciałem posłuchać tych piosenek z "oryginału" a nie z Internetu.
Dziś mam taką możliwość - co mnie bardzo cieszy.
Swoją drogą, ktoś wie, jakie wydawnictwa są oryginalne, a jakie to pirackie wydawnictwa?
   
Przy okazji, wyjaśniło się, przynajmniej mi, jaka była historia powstania tych piosenek. Napisał o tym na swoim blogu sam artysta. Przy okazji polecam blog artysty - bardzo ciekawy człowiek, kapitalne pióro, duży dystans do świata, a przy tym wnikliwy komentator, polskiej, rzeczywistości, niestety, nadal, przaśniej.


Nigdy nie spotkałem kolejnych części, jak się dziś dowiedziałem, tej serii, czyli, nalania drugiego, nalania trzeciego...... Artysta napisał że, były kolejne części.
Trochę nie zgadzają się fakty, co do tego gdzie nagrano te piosenki, wydawca podaje że, w studio firmy Tonpress, artysta że, w studio Antoniego Kopffa. Hmmm......?

Wikipedia pomija to wydawnictwo
Ktoś uzupełni?