piątek, 1 lutego 2013

Andrzej Zaucha - Wszystkie stworzenia duże i małe

Jeden z wielu, moich, ulubionych polskich winyli. Dobra płyta, ciekawy pomysł na całość. Niestety płyta nie doczekała się, po ludzku zrobionej edycji CD. Wprawdzie, wszystkie nagrania wydano na poniższym zestawie:
http://www.dalga.pl/zaucha-andrzej-2cd-kultowych-winyli-2cd-p-28356.html
Ale bez stosownej poligrafii, a ja słabość mam do okładek. Dlatego zeskanowałem okładki edycji winylowej. Jak widać, trzeba to poskładać w całość i stosownie oczyścić. Byłbym wdzięczny gdyby komuś, kto się na tym zna, chciało się zarwać jedno popołudnie i poprawić stosownie te skany. Byłoby miło -  nie tylko mnie -  gdy ktoś podesłał, do kompletu, nagrania z edycji CD. Mogę zgrać winyl, ale polskie winyle, przeważnie grają kiepsko.





Z ostatniej edycji CD nagrań Andrzeja Zauchy, fragment dotyczący tej płyty. Niestety na krótkiej informacji skończył się. Do dziś nie wiadomo, jakie nagrania wtedy powstały z zespołem "Doktorem Q" Wszystko wskazuje na to, że to co wydano na tej płycie, nie zawiera wszystkich nagrań wtedy nagranych.