piątek, 8 lutego 2013

Opole 86 - Koncert 'Od Opola do Opola' (TV rip)

01] Casus - Fajka, jajka, Jamajka
02] Joanna Zagdańska - Idę va banque
03] Fiesta - Kupię Skodę na wodę
04] TSA - Jestem głodny
05] Andrzej Zaucha - Baw się lalkami - bis
06] Krystyna Giżowska - Przeżyłam z Tobą tyle lat, bis, a potem bis bisu, a potem bis drugiego bisu
07] Lombard - Gołębi puch
08] Lombard - Szklana pogoda

01] Halina Frąckowiak - Papierowy księżyc, bis
02] Krystyna Prońko i Majka Jeżowska - On nie kochał nas
03] Jan Pietrzak - Piosenka z cyklu
04] Jan Pietrzak - Pan mi mówi (Panie kontrolerze), bis
05] Jan Pietrzak - Narodowy charakterek
06] Maryla Rodowicz - Rozmowa przez ocean
07] Maryla Rodowicz - Kasa i seks

flac, mono, 95 minut, z podziałem na dwie części, z podziałem na poszczególne nagrania.
Kilka zapomnianych nagrań tutaj jest, np, "Kupię Skodę na wodę", "Fajka, jajka, Jamajka". Oba, przypadkowo, w modnych wtedy rytmach reggae.
Tekst piosenki "Idę va banque" napisał ten sam autor, który pisał słowa do piosenek zespołu Klan.
Krystyn Giżowska podobała się najbardziej, to był wtedy mega-hit, grano to wszędzie.
Najbardziej przypadł mi do gustu, dziś, po wielu latach nie słuchania tych nagrań, utwór "Pan mi mówi (Panie kontrolerze)".

Była jeszcze część druga koncertu, ale nie nagrałem z TV, a to co jest na youtube,  nadaje się do kosza.