poniedziałek, 11 lutego 2013

"Dziewczyny które mam na myśli dawno powychodziły za mąż już"

Tytuł posta zaczerpnąłem z nagrania, zabawnego, duetu Krawczyk & Smoleń, koweru bardzo znanego zagranicznego przeboju, zapomniałem teraz jakiego, a szukać nie mam ochoty.
Gdyż nie o tym będzie wpis.
Wypożyczyłem dwie kasety z publicznej biblioteki, składanki z przebojami polskiego rocka, wydania (Ania) Box Music, pierwsza połowa lat 90, zatytułowane żeńskimi imionami, nawiązującymi do polskich przebojów, mających w tytule żeńskie imiona.
Było takich składanek więcej, niż dwie które posiadam. Nie pamiętam, jak pozostałe były zatytułowane. "Ewka", "Jolka". Może ktoś przypomni? Może ktoś ma i się podzieli? Składanki są o tyle ciekawe, poza sentymentem którym je darzę, że zawierają, oprócz znanych przebojów, nagrania które zostały dziś trochę zapomniane.
Na pierwszy ogień, taka składanka.




Dziewczyna z południa? Mniej znane? Mniej.