czwartek, 9 maja 2013

Czy jest szansa na ponowne wrzucenie?

Najczęstszy komentarz blogowy.  Mantra wręcz. ;-)
Przed chwilą obudziłem się, spałem pięknym, ciągłym snem, od piątej po południu do ósmej wieczorem. Mówiąc krótko, uciąłem sobie popołudniową drzemkę - brakowało mi tego, jak kani dżdżu. Dzień był bardzo gorący, dosłownie - wysoka temperatura na dworze, w przenośni - dużo ważnych spotkań.
Ostatnie tygodnie były równie gorące, remont w domu, reorganizacja w firmie w której jestem zatrudniony, bywało, że brakowało czasu na sen - lubię pospać ;-)

Odpowiadając na zadane pytanie. Póki żyję, szansa taka istnieje. Opcji przekonania mnie jest wiele, poniżej cztery najbardziej skuteczne.
1.Kupisz ode mnie oryginał kasety, który akurat posiadam - nie zawsze posiadam - sam sobie przegrasz - opcja płatna.
2.Ja zrobię re-upload - opcja płatna.
3.Wymienimy się, o ile posiadasz, a sądzę że tak, coś co mnie zainteresuje - opcja bezpłatna
4. Napiszesz ciekawy komentarz, zapytanie, który mnie zainteresuje, przekona - opcja bezpłatna