niedziela, 27 stycznia 2013

Anna German - C60 09249 09250

Nie szukałem tej płyty winylowej, nie szukałem bo nie wiedziałem, że w ogóle była taka płyta. Była, ba, było kilka różnych wydań, nigdzie jednak nie znalazłem informacji o wydaniu które przez przypadek kupiłem na bazarze. Wydanie, jak widać, na żółtym winylu. Niestety trafił się egzemplarz, makabrycznie zniszczony, nie wiem czy w ogóle będzie można go posłuchać. Zobaczymy.
Przed chwilą przeczytałem, że w Rosji, gdzie artystka była bardzo popularna - o czym wiedziałem - nakręcono 10 odcinkowy serial o życiu artystki. Niesamowite!

Pytań kilka mam, na wypadek, gdyby kondycja winyla uniemożliwiła słuchanie:
1.Czy płyta doczekała się edycji CD?
2.Czy z różnych edycji CD da się złożyć zawartość tego winyla?

ps: skany wkrótce.......

[edycja]

Powinienem winyl umyć przed zeskanowaniem, ale nie było na to czasu.
Dopiero teraz doczytałem, że, owszem, wydała to radziecka "Mełodja" ale płytę wytłoczono, uwaga, w stolicy Uzbekistanu, Taszkiencie. Jak do tego dodać, że wydano na kolorowym winylu? Historia co najmniej intrygująca. Dla kogoś kto nie zna biografii artystki. Bowiem, Anna German urodziła się, właśnie, w Uzbekistanie.

[edycja cz.2]

Zestaw nagrań zawartych na płycie jest zjawiskowej urody. Przecudny głos, ANIELSKI!, nie do pomylenia z żadnym innym, do tego kapitalnie to brzmi po rosyjsku. Niestety, mój egzemplarz gra źle, że trzeszczy to mały pikuś, w kliku miejscach nagrania "przeskakują" A na przeskoki nie ma mojej zgody, i nigdy nie będzie. Znalazłem w necie zgranie z płyty winylowej, ten sam zestaw nagrań, ale inna edycja. Niestety, zgrano to absurdalnie źle. Pomyślałem tak, a może zebrać te nagrania, w całość, z edycji CD? Z różnych składanek typu the best of? Tylko jakich?

Когда Цвели Сады 4:51
И Меня Пожалей... 3:32
Осенняя Песня 3:47
Письмо Шопену 4:05
А Он Мне Нравится 3:07
Из-за Острова На Стрежень 6:30
Любви Негромкие Слова 3:52
Далек Тот День 2:48
Колыбельная 2:55
Вы Хотели Мне Что-То Сказать 3:32


Ktoś pomoże?  

 
 


Poniżej wersja rozwojowa, trzeba jeszcze domalować braki w track liście. I umyć ten winyl ;-)