sobota, 12 stycznia 2013

Peter Kotvald Stanislaw Hlozek

Co się odwlecze to nie utonie, czy jakoś tak. ;-)
Od zawsze chciałem posłuchać tej "czwórki", dziś spełniło się moje marzenie. Polecam, mamy tutaj, min, kapitalny kower piosenki "Diana" Tutaj jako "krasna blachowa dajana" . Ludie o niej rzikali, że je w lasce niewierna. Ubawiłem się do łez.





Nie szukałem tej płyty, trafiła się przypadkowo, niestety, egzemplarz który trafił się jest bardzo mocno podrapany, przez co płyta mocno trzeszczy. Szkoda. Nie było sensu tego komputerowo oczyszczać, egzemplarz jest zbyt mocno zniszczony. Zostawiłem to tak, jak egzemplarz zagrał. Dodatkowo, pojechałem do biblioteki i zrobiłem skany poligrafii.
Kapitalna "czwórka"!

Kluczem do dalszych poszukiwań jest tutaj "Karel Vogner ze swym orchstrem
Pierwsza płyta z kupionych w pakiecie, za flaszkę wódki plus paczka fajek. Ciąg dalszy nastąpi..... ;-)  
Że co? .. Że To!!!!! ;-)