niedziela, 6 stycznia 2013

Taki numer!

Wczoraj kanał TVP Historia o 19:45 zapowiadał nadanie koncertu z festiwalu w Opolu w roku 1984. Nie tylko poprzez informację w programie, ale też poprzez kilkukrotną reklamę w ciągu dnia. Chciałem to sobie przypomnieć, bo dawno nie widziałem i zdążyłem zapomnieć. Nie dane, jednak, było mi zobaczyć, gdyż wyemitowano zupełnie co innego. Co mnie bardzo cieszy bo nigdy nie widziałem, ani nie słyszałem tego programu. Niestety, mogłem zobaczyć tylko mały fragment, ale za to nagrała się fonia, niestety zabrakło miejsca na dysku komputera i nie zarejestrowała się całość. Jednak to co usłyszałem wynagradza wszystko.

Irena Santor - 40 lecie pracy na estradzie

1.Irena Santor - Embarras
2.Wprowadzenie - Wiktor Zborowski, Jan Kobuszewski, i jeszcze ktoś
3.Irena Santor - Wołanie o miłość
4.Wiktor Zborowski - Instrukcja
5.Katarzyna Skrzynecka i Irena Santor - nie znany mi tytułu piosenki
6.Irena Santor i Wojciech Młynarski - nie znany mi tytuł piosenki
7.Wojciech Młynarski - "Anegdotka prawdziwa"
8.Irena Santor  - Szanowny panie Balzak
9.Jan Kobuszewski - Odczyt okolicznościowy
10.Jan Kobuszewski - Piosenka niekochanego
11.Hanna Banaszak - Samba przed rozstanie
12.Ryszard Rynkowski i Andrzej Zaucha - Nie znany mi tytuł piosenki
13.Wręczenie złotej płyty
14.Wiesław Michnikowski - Inwokacja
15.Edyta Geppert - Nie żałuję
16.Irena Santor - Wiara przenosi góry
17.Irena Santor -Walc aż do dna
18.Irena Santor - Tych lat nie odda nikt
19.Irena Santor - Maleńki znak (fragment)


79 minut. Rok, chyba, 1991.