niedziela, 20 stycznia 2013

Anna Jantar

Chętnie oddam wszystko co tu mam, temu kto pokona czas i przeniesie mnie dziś [...] do szczenięcych lat. 


I pójdę do pobliskiej, za rogiem, księgarni kupić kilka egzemplarzy tego singla. Marzenie..... warto marzyć!.
Gdyż wszystkie edycje CD tych nagrań są gówno warte. A już edycja CD, ostatniej płyty Anny Jantar, wydawca MTJ, to jest zgroza. Kurwa mać! Z moich egzemplarzy gra to źle, bo trafiły się egzemplarze zniszczone, podrapane. Ale gra to prawdziwie. Powiem tak, katalog firmy Tonpress to bardzo ciekawa historia, niestety dziś przypominana w formie bardzo kiepskiej edycji. Szkoda, kurwa mać, szkoda!. 

Nie jestem, zaprzysięgłym, fanem artystki ale mam OGROMNY! sentyment do tych piosenek. 
http://www.velvetundergroundforum.com/forum/index.php?showtopic=10914


Gra tak tak, jak widać na skanach okładek, staro, nie równo, ale prawdziwie.
Ciekawi mnie kto chórki i solówkę "trzasną" w nagraniu "Gdzie są dzisiaj tamci ludzie"?  Obstawiam, a w zasadzie jestem tego pewny, że to to Zbyszek Hołdys, szaleje w tle. Ale mogę się mylić.  

Ach, edycja singla z roku 1985.