niedziela, 13 stycznia 2013

Clarie Hamill




Kurka blaszka jakim cudem Tonpress wydał singla tej artystki w Polsce. Jaki był powód? Raczej artystka nigdy w Polsce popularna nie była, a zaryzykowałbym, że kompletnie była nieznana w Polsce. Przeglądnąłem trochę polskiej prasy muzycznej z tamtych lat i nic na temat artystki nie znalazłem. Może nie dość dokładnie szukałem? A może singiel wydano, bo artystka wystąpiła w Polsce? No nie wiem, na przykład na festiwalu w Sopocie? Doczytałem, że artystka zaśpiewała na jednej z moich ulubionych płyt "The Friends of Mr Cairo". Doczytałem, że oba nagrania z tego singla gościły na liście przebojów radiowej trójki na przełomie lat 1984/1985.
Kompletnie nie pamiętam tego faktu, ani żadnego innego związanego z tą artystką. Gdym nie kupił tego singla artystka byłaby mi nieznana.
Intryguje mnie kim była, co grała. Są informacje w necie, dość szczegółowe, ale w języku Szekspira, a ja nie znam tego języka. Hmmmm.