niedziela, 14 kwietnia 2013

Klincz - Gorączka

Zapomnieli wydawcy o tej płycie, nie wznowili jej na nośniku CD. Fakt.
Wciąż pamiętam, że kiedyś sobie tą płytę kupiłem. Pamiętał będę do końca mych dni!!!!!
Kilka razy próbowałem, z kilku różnych egzemplarzy, ładnie tą płytę przetransportować do komputera. Zawsze coś było nie tak.
Nie uwierzycie pewnie, ale tak było.
Zadzwoniłem do Pana Kniata, z pytaniem, kiedy będzie edycja na nośniku CD.
Obiecał mi, że wkrótce. Czekam więc.........
Zadzwoniłem, do Pana Piotra Madziara, realizatora tych nagrań, z pytaniem, czy może ma te nagrania, w swoim archiwum, na taśmach. Niema
Poszukałem więc dobrze wytłoczonej płyty winylowej z tymi nagraniami.
Znalazłem ją, o dziwo, w bibliotece miejskiej - jedynej, TAKIEJ,  w mieście Szczecinie. Zagrał mi ten egzemplarz tak. Prawdziwe, ładnie.................. 
Cytat z płyty, który dedykuję wydawcom "Tej kosy się nieima rdza" ;-)