sobota, 27 kwietnia 2013

Niespodzianka

Wróciłem wczoraj, pod tygodniowej nieobecności, do domu. Szanowna małżonka postanowiłem zrobić mi niespodziankę na długi weekend. Myślałem, że nic mnie nie jest w stanie zaskoczyć. Myliłem się.
Jeszcze nie zdążyłem ochłonąć , a tu, o ósmej rano w sobotę, dzwonek do drzwi -  to my fachowcy. Myślę sobie, jeszcze śnię, ale nie. To nie sen. Przyszyło dwóch, jeden trzeźwy, drugi nietrzeźwy - czyli typowo. Zerwali co mieli zerwać, wykupili co mieli wykuć. Szybko, sprawnie, rach ciach. W 3 godziny i było po wszystkim. Śmieci zabrali do swoich samochodów. O w mordę, a miałem ich odesłać do domu, z powodu nietrzeźwości połowy duetu.
Wsiadłem w autko, pojechałem do marketu Liroy Merlin. Nigdy więcej do tego sklepu już nie pojadę. NIGDY. Chciałem kupić 15 metrów kafelków, prosta sprawa, ale nie w tym sklepie. Wpierw odstałem w kolejce do obsługi stoiska 30 minut, po czym, drugie tyle w kolejce do wydania towaru, na koniec również 30 minut w kolejce do kasy. Obłęd.